·

·

Monday, July 12, 2010

u do like tat correct or not?!

again and again..

dont u know,
everything u had done was hurt many ppl?
do u felt happy?
do u like to try to escape from the ppl tat u hurt?
u felt very funny to c other ppl felt sad,upset,depression & helpless..

u wan to find a stupid guy tat can gv u their cash or gv u a new hp ,
just find the youngest and rich..
dont come to destroy ur friend's family...
if u wan to complain anything, just tell them straight..
dont just sms or send a mail to their father..
the old guy cant gv u happiness..
they hv their own wife, children..
y u wan to destroy the happiness???
do u think u vamp an aunty husband very syiok???
in  ur DREAM!!!

u still younger..
u hv many choices...
u can hv a bright future..
y dont try ur best to find it???
yes, u can..
but, pls self love,
no anyone would like the girl who are not love herself..

你觉得,这样的日子开心吗???
醒了!!!
不自爱的小姐……
你懂得什么叫做羞耻吗???
每天度过心虚的日子,你真的很好过咩???
拜托你,
不要再伤害别人了……
用你的脑子想想,
如果今天我也从你身边抢走你心爱的男人,
你会是什么感受?!
@@$%^&*()_&%$
看着被你伤害的朋友痛苦,
这样对吗?
你怎么可以那么忍心?
她曾经对你那么好,
也设法帮你,
可是你这样对待他,
他要怎么办???
你这样破坏他的家庭,
一个幸福的家庭,
你怎么可以那么没有脑!!!
没有良心的东西,
我有很多次想直接送你一巴掌,
还有大声骂你,
可是我知道我不可以这样做……
因为我不是你的谁,
同样的,打从你的真面目跑出来后,
你也不是我的谁……
所以我只能漠视你,
因为你太假!!心机太重!!!
八婆!!
真的很想忍不住骂你一句:狐狸精!!!

No comments: