·

·

Wednesday, September 16, 2009

原来我曾经年少轻狂

为奂颐写了about me

写着写着,我写到了我们的过去


认识她时,我还是个中二生


中二时期所发生的不愉快


让我对中学不再抱任何乐趣


同时,不再对任何老师存有任何信任


因此,我开始失去了一些原则....






糟糕吧

我的人生开始乱了脚步


当你不懂得要相信任何人,


那时正是容易踏入迷途的时候


尤其是刚刚中二的我






笨蛋!

因为妈妈这句话,我想了很久


有必要吗?


我的人生又有些改变了




最后,随着年龄的增长,


我越来越不想背负太多的责任


为什么?


我也不知道


最后,


今年终于选择离开图书管理员的职位


原因:老师把我列入ketua perpustakawan的人选


我不想再竞争


不想再听到任何流言蜚语


害怕对自己不满意吗?


答案始终:不懂







我曾经 疯疯狂狂地爱过


我曾经 差点走上不归路


我曾经 在黑暗中找自己


我曾经 对竞争充满自信


我曾经 失去应有的快乐


我曾经 对自己深感疑虑







最后,不愉快的都会过去


幸好的是一路上有好友的相伴


尤其是:




Jiyo -


谢谢你这个傻佬


每次讲话都那么直


不过,直的背后


却给我了不少意见和想法




恺杏 -


哈哈,我们可以算是傻婆


我有问题就问你


你总给我不错的答案


虽然有些是非常好笑的




desmond -


终于找到你爱的人了吧


当我向你诉苦


你也会说说一些你的烦恼


彼此安慰咯




jack -


虽然认识你不是很久


但,就事论事的你


非常关心我


我很开心,也很感激











This was never the way I planned
Not my intention
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion
It's not what, I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious for you
Caught my attention

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

No, I don't even know your name
It doesn't matter
Your my experimental game
Just human nature
It's not what, good girls do
Not how they should behave
My head gets so confused
Hard to obey

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

Us girls we are so magical
Soft sk

No comments: